Kategorie

Dane firmy

Oil Spa Konrad Jasiński

E-mail

e-mail sklep: sklep@oilspa.pl

Telefon

tel. kom.: 502 220 660

stacjonarny: 22 567 66 02

Konto bankowe

Alior Bank: 06 2490 0005 0000 4530 9689 0267

Pekao BP: 04 1020 1055 0000 9102 0410 3818

Dane firmy

NIP: 1182033559

Regon: 146371602

Oil Spa Konrad Jasiński

Wiosny Ludów 39

02-495 Warszawa Ursus

NIP: 118-203-35-59

Xado 1 Stage Engine blister 27ml XA10024

Indeks katalogowy: Xad000001

Najnowszej Generacji dodatek ceramiczny do silnika benzynowego i Diesla
  • Dostępne (169 szt.)
  • Dostawa: od 0,00 zł
  • Pojemność: 27 ml
  • Producent: Xado
  • Waga opakowania [kg]: 0,5
122,00 zł / szt. 99,19 zł + 23% VAT

Opis

XADO 1 STAGE Rewitalizant do silników

koncern chemiczny XADO przedstawia nowy produkt - 1 etapowy rewitalizant do silników spalinowych.

Na dzień dzisiejszy, jest to najbardziej efektywny produkt linii rewitalizantów.

Korzyść pierwsza. Nowa formuła rewitalizantów doskonale pozwala na pełne odtworzenie (bezwzględnej ochrony) silnika już po 1000 km przebiegu i gwarantuje niezawodną ochronę przed zużyciem na następne 100 000 km. Wynikiem rewitalizacji jest perfekcyjne dopasowanie części co skutkuje maksymalną wydajnością silnika.

Drugą korzyścią rewitalizanta STAGE 1 jest jego uniwersalne zastosowanie. Może być stosowany w obu typach silników – zarówno benzynowym jak i Diesel'a, wszelkich możliwych konfiguracjach. Jest doskonałym produktem przedłużającym żywotność silnika oraz chroniącym go przed przedwczesnym zużyciem. W samochodach używanych, przywraca i utrzymuje kompresję, moc i ekonomikę eksploatacji na najwyższym poziomie. W samochodach nowych, powoduje perfekcyjne ułożenie/spasowanie ze sobą poszczególnych części co zapewnia maksymalny czas działania silnika.

Trzecią zaletą, STAGE 1 jest przeprowadzenie procesu rewitalizacji w jednym etapie, co znacznie oszczędza czas i ułatwia „chemiczny remont” silnika.

Jeden etap jest idealnym wyborem dla klientów ceniących komfort, jak również szybkie i niezawodne wyniki. Pragniemy zauważyć, że XADO classic revitalizant dla silników benzynowych niedawno otrzymał certyfikat TÜV na zgodność z deklarowanymi właściwościami klienta. Jest to niezawodny produkt, który pokazał swoją konkurencyjności i efektywności w ostatniej dekadzie, a który jest obecny na naszym rynku.

XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest zaawansowaną nową formułą. Jest to nasze trzecie pokolenie XADO Revitalizants, tworząc nowe możliwości ochrony i zachowania ruchomych części silnika. Wiele lat badań w tribologii i stosowania XADO Revitalizants doprowadziło nas do stworzenia nowego produktu o optymalnej wielkość i stężeniu aktywnych nano cząsteczek. Nowo opracowany proces aktywacji pozwala nano cząsteczkom 1 Stage Revitalizant działać jako katalizator do szybkich zmian i samoregulacji wzrostu zużytych powierzchni.

Korzyści:

Przywraca powierzchnie cierne, chroni i wzmacnia części silnika
Przywraca utracone sprężanie w cylindrach
Zwiększa moc silnika
Poprawia przyspieszenie samochodu
Zmniejsza zużycie paliwa
Przywraca ciśnienie oleju w układzie
2-3 krotnie przedłuża czas życia/eksploatacji silnika
Chroni przed uszkodzeniem podczas zimnego startu
Redukuje hałas
Stabilizuje silnik - eliminuje/zmniejsza nadmierne wibracje

Dawkowanie:

Nagrzać silnik do temperatury roboczej. Dodaj zawartość tubki do oleju. Uruchom silnik i pozostaw go na 3-5 minut na wolnych obrotach.

Uwaga

XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest skuteczny dla benzyny, LPG i silników wysokoprężnych samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych o pojemności układu smarowania do 10L (10,5 QTS). Rewitalizacja jest zakończona po 1.000 km jazdy. Nie należy zmieniać olej przed przejechaniem tego dystansu. Nie zmieniać normalnego trybu użytkowania samochodu/stylu swojej jazdy. Nawet pod koniec procesu rewitalizacji zaleca się ostrzejszą jazdę/obciążenie silnika a nie prędkość maksymalną !

Rewitalizant jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, nie zmienia ich lepkości, lejności ani jakichkolwiek innych ich parametrów.

W przypadku silników o ekstremalnym stopniu zużycia, proces rewitalizacji należy powtórzyć.

Rewitalizacja silnika:

Proces eksploatacji powoduje nierównomierne zużycie elementów w procesie tarcia. Najbardziej zużywa się cylinder w obszarze górnego martwego punktu (GMP). Zużywają się czopy wału korbowego, czopy i krzywki wałka rozrządu, dźwignie zaworów, pompa olejowa. Łożyskowanie wału turbosprężarki oraz inne elementy zależnie od zastosowanych rozwiązań połączeń kinematycznych. Rewitalizant zawiera "materiał budowlany", jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu czy nawet czterokrotnie dłużej. Periodyczne powtarzanie procesu (zużycie istnieje zawsze) jeszcze ten okres wydłuża przy utrzymaniu stabilnych parametrów. Odpowiednio wczesne stosowanie daje gwarancję utrzymania silnika w idealnym stanie. Czym to się objawi w codziennej eksploatacji: znacznie łatwiejszy rozruch, mniejsze zużycie paliwa, cichsza i bez drgań praca silnika. Daje się też zauważyć odrobinę dłuższe rozgrzewanie silnika.

Cel: odbudowa zużytych tarciem warstw powierzchniowych elementów współpracujących. Przywrócenie normalnej pracy mechanizmów bez konieczności ich rozbierania i wymiany części.

Metoda: użycie preparatów posiadających zdolność trwałego łączenia się z siatką krystaliczną warstwy powierzchniowej metali i budujących nową warstwę. Preparaty te działają w oparciu o wysokotemperaturowe zjawiska fizyczne występujące w miejscach tarcia i posiadają mechanizm samoregulacji.

Efekt: proces zużycia metalu zostaje zatrzymany i cofnięty do stanu wyznaczonego fizycznymi warunkami w momencie zastosowania (geometria zastana). Nowa warstwa jest odporna na zużycie a w miejscach lokalnych ubytków samoczynnie się odbudowuje. Para trąca "metal - metal" zostaje zamieniona na parę "metaloceramika - metaloceramika"

Ograniczenia: stosować najpóźniej przy pierwszych objawach niesprawności mechanizmu, aby uzyskać maksymalny i pełny efekt. Mechanizmy o znacznym zużyciu (100%) trzeba naprawiać metodami tradycyjnymi/mechanicznymi.

Uwagi ogólne: preparaty Xado nie łączą się ze środkami smarnymi lub paliwami w silniku, są tylko przez nie transportowane. Filtry olejowe czy paliwowe nie są w stanie zatrzymać cząstek preparatu gdyż ich wielkość określana jest w nano wymiarach. Rodzaj mechanizmu określa rodzaj preparatu.

Właściwości nowej warstwy:

- geometrycznie chropowatość Ra poniżej 0,06ľm

- fizycznie mikro twardość do 750 kG/mm2 i zależy wprost od nacisków powierzchniowych w strefie tarcia tj. - im większe obciążenia w tej strefie tym wyższa twardość.

- wysoka odporność na korozję.

 

Cechy

Cechy produktu
Pojemność: 27 ml
Producent: Xado
Waga opakowania [kg]: 0,5

Zobacz także

Nie znaleziono produktów odpowiadających zadanym kryteriom

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy