Xado 1 Stage Engine Revitalizant do Silnika 27ml

XA10024

Indeks katalogowy: XA10024

Rewitalizant dodatek regenerujący ceramiczny do silnika benzynowego i Diesla
  • Dostępne (245 szt.)
  • Dostawa: od 0,00 zł
144,00 zł brutto / szt. 117,07 zł + 23% VAT / szt.

Opis

XADO 1 STAGE Engine Revitalizant (Rewitalizant) do silników benzynowych i Diesla

koncern chemiczny XADO zaprezentował 1 etapowy rewitalizant do silników spalinowych.

W jednym etapie silnik zostaje zabezpieczony na 100 000 km (sto tysięcy)

Najbardziej efektywny ze wszystkich rewitalizantów. Można stosować po przebiegu 20 000 km. Przy mniejszym przebiegu zalecany jest produkt Xado Atomic Metal Conditioner New Car.

Odbudowuje węzły tarcia w silniku już po 1000 km, chroni przed zużyciem przez 100 000 km. Silnik uzyskuje dokładniejsze dopasowane, dzięki temu osiąga maksymalną wydajność.

Można stosować w każdym typie silnika. Wydłuża żywotność oraz chroni silnik przed zużyciem. Poprawia kompresję, co przekłada się na moc i ekonomię spalania paliwa.

Dzięki jednemu etapowi odnowa przebiega możliwie najszybciej.

Rewitalizant był badany w Niemczech, Uzyskał certyfikat TUV, który potwierdził i zagwarantował zgodność z zapewnieniami producenta produktu.

XADO 1 Stage Engine Revitalizant to najnowocześniejsza nano technologia- dodatek trzeciego pokolenia z rodziny Xado Revitalizant. To zwieńczenie wielu lat badań i testów. Proces tworzenia nowej powłoki jest samoregulacyjny, zapewniając bezpieczeństwo.

proces rewitalizacji xado 1 stage revitalizant

Zalety:

Poprawia kompresję
Przywraca moc
Zwiększa osiągi
Obniża spalanie paliwa
Ciśnienie oleju zostaje przywrócone
2-3 krotnie wydłuża okres eksploatacji silnika
Zmniejsza skutki "zimnego startu"
Zmniejsza hałas
Stabilizuje pracę silnika, zmniejszając drgania i wibracje

Sposób użycia:

Rozgrzać silnik do temperatury roboczej (ok. 90 stopni celsiusza). Gasimy silnik. Rewitalizant dodajemy do oleju. Uruchamiamy silnik, pozwalając na pracę na biegu jałowym ("na luzie") przez 3-5 minut.

1 Stage Engine Revitalizant można stosować w autach osobowych i lekkich ciężarowych z układem smarowania 3 do 10L (10,5 QTs). Czas rewitalizacji to 1000km. Przez ten okres nie zaleca się wymieniać oleju. W końcowym etapie można zwiększyć obciążenie silnika, jednak nie długotrwale (bez osiągania prędkości maksymalnych).

1Stage jest mieszalny ze wszystkimi typami olejów, nie zmienia ich parametrów.

W skrajnych przypadkach wyeksploatowania proces należy powtórzyć.

Zadaniem rewitalizanta jest wyeliminowanie skutków tarcia a więc zużycia silnika. Największe zużycie obserwujemy na tłokach (rejon górnego martwego punktu), czopy wałów korbowych, krzywki wałków rozrządu, dźwigienki zaworowe, pomp olejowych, łożyskowania turbosprężarek. Stworzona nowa powłoka metalo ceramiczna uzyskuje podwyższone właściwości względem materiału rodzimego. Wyższa twardość, odporność na korozję, niższa chropowatość. Wytrzymałość wzrasta do nawet czterokrotności. Poprzez redukcję tarcia można zaobserwować dłuższy czas do rozgrzania silnika.

Odbudowa przebiega automatycznie, bez konieczności rozbierania silnika do naprawy.

Preparat łączy się z siatką krystaliczną warstwy powierzchniowej metali i buduje nową warstwę. Działa w oparciu o wysokotemperaturowe zjawiska fizyczne występujące w miejscach tarcia i posiada mechanizm samoregulacji.

Geometria detali części jest przywracana, ubytki uzupełniane.

Części całkowicie zużyte (100%) trzeba naprawiać metodami tradycyjnymi/mechanicznymi, wymianą.

Olej silnikowy pełni rolę nośnika preparatu. Filtry olejowe nie zatrzymuję cząstek w nanotechnologii.

- chropowatość Ra poniżej 0,06 ľm

- mikro twardość do 750 kG/mm2 i zależy wprost od nacisków powierzchniowych w strefie tarcia tj. - im większe obciążenia w tej strefie tym wyższa twardość.

- wysoka odporność na korozję.

Jeśli auto ma poniżej 20 tys. km zastosuj Xado Atomic New Car.

Środek z powodzeniem stosuje się z autach cywilnych jak i wyczynowych. 

Aby zapewnić najlepsze warunku pracy rewitalizanta warto przed dodaniem zastosować płukankę do układu olejowego, w zależności od potrzeb- płukanka na 10-15 minut pzed wymianą (np. Xado Verylube Absolut), płukankę do jazdy na ok 200-300km (Xado Vita Flush) lub najmocniejszą z formułą na zapieczenie pierścieni tłokowych na maksymalnie 200km (Xado Atomex Total Flush).

W przyszłości stosując do oleju inne modyfikatory tarcia jak molibden (MoS2, MoDTC), odmiany boru (nano bor, mikro bor), wolfram (WS2- disiarczek wolframu, MoWS4), fulereny węgla (C60) zapewniamy kolejny poziom ochrony, dzięki czemu trwałość warstwy ceramicznej ulega wydłużeniu. 

 

Cechy

Cechy produktu
Pojemność:
Producent:
Waga opakowania [kg]:
  • 0,027

Zobacz także

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Darmowa dostawa : od 0,00 zł
Paczkomaty : od 13,99 zł
Kurier Inpost : od 17,99 zł
Odbiór osobisty : od 0,00 zł
ORLEN Paczka : od 9,99 zł