Motul 300V Competition 0W40 2L

Indeks katalogowy: Mot000075

Syntetyczny olej silnikowy
  • Dostępność: Dostępne ( 1 szt. )
  • Dostawa: od 11,99 zł (ORLEN Paczka)
126,00 zł brutto / szt. 102,44 zł netto + 23% VAT / szt.

Opis

MOTUL 300V COMPETITION 0W-40
Car racing motor oil
ESTER Core® Technology

Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe lub wysokoprężne, wolnossące, z turbodoładowaniem lub doładowaniem, wyposażone w wtrysk (bezpośredni/pośredni)
lub gaźnikowy.
Do tuningowanych silników i samochodów o wysokich osiągach, pracujących w szerokim zakresie prędkości obrotowych i temperatur, podczas jazdy w trudnych warunkach
warunki.
Nadaje się do wszystkich rodzajów paliw, benzyny, oleju napędowego i biopaliw (szczególnie etanolu)

Zastosowanie : Circuit, Drag race, Drift, Endurance, GT, Hill climb, Historic racing, Rally, Rally cross, Track days,
Tuning... W sprawie odpowiedniego rodzaju zastosowania skonsultuj się ze swoim partnerem serwisowym zajmującym się tuningiem.

ESTER Core® Technology
Od dziesięcioleci MOTUL opracowuje wysokowydajne środki smarne na bazie syntetycznych estrów.
Linia 300 V obejmuje najnowsze rozwinięcia opatentowanej technologii ESTER Core® firmy MOTUL, aby zapewnić maksymalną moc silnika
moc wyjściową bez uszczerbku dla niezawodności i ochrony przed zużyciem. MOTUL stworzył idealną formułę synergii
zwiększyć wydajność i ochronę silnika, wybierając estry w porównaniu z innymi wysokowydajnymi olejami syntetycznymi i organicznymi
bazy olejowe i łączenie ich z innowacyjnym pakietem dodatków. Ta ekskluzywna formuła Racing jest teraz dostępna
biopaliwa (zwłaszcza etanol) i kompatybilność z filtrem cząstek stałych, ochrona LSPI i zmniejszenie wpływu na środowisko.
Estry są cząsteczkami polarnymi, dlatego przyciągają je powierzchnie metaliczne. Technologia ESTER Core® charakteryzuje się zoptymalizowaną polaryzacją
dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego w celu zwiększenia ochrony silnika, niezawodności i właściwości jezdnych, nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.

Ta ekskluzywna technologia, stosowana wyłącznie w zakresie 300 V, gwarantuje Ci więcej:
• Maksymalna moc wyjściowa: redukcja tarcia w celu uzyskania maksymalnej mocy i momentu obrotowego przy wszystkich obrotach
• Niezawodność: Wysoka odporność na ścinanie zapewniająca maksymalną odporność filmu olejowego i zmniejszone zużycie silnika
• Żywotność: Zwiększona odporność na utlenianie zapewniająca dłuższą żywotność silnika i oleju
• Właściwości jezdne: Maksymalna polarna przyczepność filmu olejowego zapewniająca szybką reakcję silnika na obroty
• Łatwy rozruch: szybki wzrost ciśnienia oleju i optymalny przepływ oleju
• Zmniejszone zużycie oleju: Niska lotność i parowanie oleju pomaga kontrolować zużycie oleju
• Detergencja: Wysoka skuteczność detergentu pozwala na lepszą czystość silnika
• Komfort jazdy: Niższy poziom tarcia zapewnia redukcję hałasu silnika we wszystkich trybach jazdy
Ta wyścigowa formuła 300 V z ekskluzywną technologią ESTER Core® charakteryzuje się biopaliwami i kompatybilnością z filtrem cząstek stałych
i ochrona LSPI.
• Biopaliwa: Kompatybilne z paliwami na bazie alkoholu, zwłaszcza etanolem (do E85)
• Zabezpieczenie LPSI: Kompatybilne z silnikami o zmniejszonych rozmiarach, w których występują problemy z zapłonem wstępnym przy niskich prędkościach
• Filtr cząstek stałych: Kompatybilny z filtrem cząstek stałych wymagającym obniżonego poziomu SAPS (popiół siarczanowy, fosfor, siarka)
(SAPS: 0,91% wag. i TBN: 8,1 mg KOH/g)

ORGANIC BASE
Baza organiczna wykorzystująca niekopalne materiały odnawialne ogranicza wpływ na środowisko i pozwala MOTUL go obniżyć
ślad węglowy o 25% podczas procesu produkcyjnego.

The 300V COMPETITION Seria klas lepkości umożliwia stabilne ciśnienie oleju i zapewnia najlepszy kompromis pomiędzy mocą
i niezawodność silnika we wszystkich ekstremalnych warunkach.
Te klasy lepkości serii 300V COMPETITION radzą sobie z silnikami narażonymi na średnie rozcieńczenie oleju silnikowego z niespalonych
paliwo

- MOTUL 300V COMPETITION nadają się do większości zastosowań silników i są szczególnie zalecane
Rajdy, GT… itp. lub historyczne silniki wyścigowe (silniki przebudowane) wymagające wydajności i zwiększonej ochrony przed zużyciem
i spada ciśnienie oleju.
- Dostosuj lub wybierz odpowiednią klasę lepkości 300 V zgodnie ze klasą lepkości zalecaną w instrukcji obsługi lub
przez Twojego partnera serwisowego zajmującego się tuningiem.
- Aby zapewnić optymalną wydajność silnika, należy unikać mieszania z innymi syntetycznymi lub mineralnymi środkami smarnymi.
- Wymiana oleju: Skonsultuj się ze swoim partnerem serwisowym w celu uzyskania odpowiednich odstępów między wymianami i dostosuj do własnego użytku.

Cechy

Cechy produktu
Lepkość:
Pojemność:
Producent:
Waga opakowania [kg]:
  • 2

Zobacz także

Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Kurier : od 19,99 zł
ORLEN Paczka : od 11,99 zł
Odbiór w sklepie Oil Spa : od 0,00 zł