Opis
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid to syntetyczny olej przekładniowy na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission). Gwarantuje dobre właściwości smarne zarówno przy bardzo wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni, a przez to oszczędność paliwa.
Został specjalnie opracowany do przekładni dwusprzęgłowych producentów takich jak VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych. Jest polecany do zastosowania w przekładniach DQ-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z VW Part-No. G 052 182 oraz DL-501 (0B5) zgodnie z VW Part-No. G 052 529 dla S-Tronic w pojazdach VW, Audi, Seat oraz Skoda.
dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą
stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w szczycie lata
niskie zużycie
znakomita lepkość w różnych temperaturach
bardzo niska temperatura przepływu
niskie pienienie również w ciężkich warunkach
maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem
neutralność wobec materiałów uszczelniających
Specyfikacje: VW G 052 182 A2, VW G 052 513, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, 83222148579, 83222148578, 83222147477; FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, Peugeot/Citroën 9734.S2 dla DCS6 (Peugeot 4007, CITROËN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo oraz Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, MB 236.21, Drexler DSG-Getriebe mit Miba-Carbon-Lamelle. VW G 055 529 A2, BMW 83222446673
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Kurier : | od 19,99 zł |
Odbiór w sklepie Oil Spa : | od 0,00 zł |
ORLEN Paczka : | od 12,99 zł |