Ceramizer CM-2T do Silników Dwusuwowych

CM-2T

Indeks katalogowy: Cer000010

Dodatek do silników dwusuwowych zmniejszający zużycie i regenerujący
  • Dostępność: Dostępne ( 1 szt. )
  • Dostawa: od 12,99 zł (ORLEN Paczka)
44,00 zł brutto / szt. 35,77 zł netto + 23% VAT / szt.

Opis

CERAMIZER DO SILNIKÓW DWUSUWOWYCH (CM-2T)

Korzyści:

  1. Wycisza i wyrównuje pracę silnika, poprawia dynamikę skutera.
  2. Zabezpiecza silnik przed zużyciem i wydłuża jego trwałość.
  3. Regeneruje powierzchnie tarcia
  4. Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  5. Skuteczny zarówno w skuterach jak i innych pojazdach oraz mechanizmach napędzanych silnikiem dwusuwowym (m. in. w kosiarkach i piłach spalinowych).

Zobacz instrukcję stosowania (kliknij)

Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.

 

INSTRUKCJA DO SILNIKÓW DWUSUWOWYCH (CM-2T)

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników dwusuwowych.
  2. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
  3. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych.
  4. Dla wyeksploatowanego (ponad 50% zużycia) silnika zaleca się dodatkowo stosować Ceramizer® aplikując go na ścianki cylindra przez otwór po wykręconej świecy.

ILOŚĆ CERAMIZERÓW® (liczba dozowników), potrzebna do ceramizacji silnika dwusuwowego o
pojemności do 250 cm3 określa tabela: 

Przebieg w [km] lub praca w motogodzinach [mth]: Do 1 litra oleju (etap I) Do 1 cylindra (etap II)
Od 1 do 5 tys km lub od 20 do 100 mth. 1 doza -
Od 5 do 20 tys km lub od 100 do 400 mth. 1 doza 1 doza
Powyżej 20 tys km lub powyżej 400 mth 2 dozy 1 doza

OPAKOWANIE ZAWIERA: 

  1. Niniejszą instrukcję.
  2. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4 g.

ZALECENIA: 

  1. Zalecamy wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®
  2. Ceramizer można stosować po dotarciu tj. po 1000 km lub 20 mth (motogodzinach).
  3. Stosować profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z kazdym rodzajem oleju.
  5. Można stosować w silnikach dwusuwowych dowolnych maszyn i urządzeń.
  6. Można stosować w silnikach z nikasilem.

INSTRUKCJA: 

Etap I - Ceramizer® do 1 litra oleju.

  1. Dozę/zy Ceramizera® wymieszać z 1 l oleju.
  2. Litr oleju z Ceramizerem® zużyć, dodając do paliwa w proporcji zgodnej z zaleceniami producenta silnika.
  3. Przed każdym dodaniem porcji oleju do paliwa lub zbiornika automatycznego smarowania - olej z Ceramizerem® należy wielokrotnie wstrząsnąć.
  4. Eksploatować silnik z mieszanką paliwa i oleju z Ceramizerem® przez przynajmniej 700 km unikając wysokich obrotów i przeciążeń.
  5. Po zużyciu 1 litra oleju należy sprawdzić organoleptycznie filtr paliwa i w przypadku jego zabrudzenia należy go wymienić.

Etap II - Ceramizer® do cylindra. 

Instrukcja Ceramizer silnik dwusuwowy

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 stopni C (np. po jeździe lub co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik
  3. Wykręcić świecę zapłonową.
  4. Ustawić tłok w górnym zwrotnym punkcie
  5. Zaaplikować 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra).
  6. Włączyć luz w pojeździe/urządzeniu.
  7. Nie wkręcając świecy obrócić kilkadziesiąt razy wałem korbowym (np. używając przez kilka sekund rozrusznika lub w przypadku małych silników - wiertarki)
  8. Zaaplikować pozostałe 1/2 dozy Ceramizera® przez otwór po wykręconej świecy (starając się rozprowadzić Ceramizer® po ściankach cylindra) i powtórzyć punkty 6 i 7.
  9. Wkręcić świecę.
  10. Uruchomić silnik, pozostawić na biegu jałowym około 15 minut.

Oba etapy użycia Ceramizera® zaleca się wykonać w tym samym cyklu aplikacji.

UWAGI: 

  1. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty pierścień tłokowy, głębokie rysy na gładzi
    cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  2. W przypadku wykonania remontu silnika, należy przejechać 1000-2000 km od momentu remontu i dopiero wówczas zastosować Ceramizer®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4. Dozownik/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo
    napełnione.

BEZPIECZEŃSTWO: 

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z aktualnymi normami UE.
  2. Ceramizer® jest neutralny wobec oleju, można go stosować do każdego oleju - nie zmienia fizykochemicznych i reologicznych parametrów oleju (potwierdza to ekspertyza Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych NR 6/55/08)
  3. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnać i schłodzić do temperatury poniżej +40oC aby go bezpiecznie użyć.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Ceramizer® powoduje wzrost bezawaryjności co zapewnia zwiększone bezpieczeństwo podróżowania i użytkowania urządzeń.
  6. Chronić przed dziećmi.

 BADANIA:

Skuteczność potwierdzona testami i opiniami użytkowników zamieszczonych na www.ceramizer.pl.


SKUTECZNOŚĆ: 

Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa pozostaje skuteczna i trwała na około 15 000 km przebiegu lub 300
mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer® 2T - do silnika dwusuwowego. 

 

Cechy

Cechy produktu
Pojemność:
Producent:
Waga opakowania [kg]:
  • 0,1

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Kurier : od 19,99 zł
Odbiór w sklepie Oil Spa : od 0,00 zł
ORLEN Paczka : od 12,99 zł