Opis
Velosyn
Do silników benzynowych i wysokoprężnych oraz ręcznych (manualnych) skrzyń biegów
Ochrona nowej generacji — synergistyczna redukcja tarcia
pierwszy w swoim rodzaju – to synergiczne połączenie opatentowanego Nano Dwusiarczku Wolframu (WS2)
i Nano-Boran zmieszane w 100% opakowaniu zawierającym wiele estrów.
Zapewnia niezrównaną równowagę ochrony, redukcji zużycia/tarcia i oszczędności paliwa
w szerokim zakresie warunków jazdy, od krytycznego rozruchu zimnego silnika po inne
konkurencyjne warunki wyścigowe przy pełnym otwarciu przepustnicy, zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych.
Nano WS2 i Nano Borate to dwie najbardziej natłuszczające substancje na świecie. Gdy
łącznie zapewniają znacznie lepszą wydajność w porównaniu z konwencjonalnymi dodatkami.
Nośność przekracza skalę wynoszącą ponad 4 000 000 PSI, a opatentowany materiał syntetyczny
pakiet dostarczania estrów pomaga Velosynowi penetrować i odnawiać częściowo zużyte powierzchnie, zmniejszając tarcie,
zużycie i zużycie oleju. Nano WS2 i Nano Borate wspierają się wzajemnie, zapewniając niezawodność
i stałą redukcję tarcia niezależnie od temperatury oleju, obrotów silnika i obciążenia silnika. Olejsyn
Velosyn nadaje się do wszystkich rodzajów olejów i klas lepkości w silnikach benzynowych lub wysokoprężnych, w tym
te z turbosprężarką, wtryskiem bezpośrednim, filtrami cząstek stałych lub katalizatorami (TWC).
Oilsyn Velosyn obniża temperaturę w obszarach tarcia i poprawia wymianę ciepła. Występuje jako
naturalny przeciwutleniacz, przedłużający żywotność oleju i redukujący powstawanie osadów dzięki wysokiej zawartości
rezerwa alkaliczna, co skutkuje wzrostem TBN (całkowitej liczby zasadowej) i zmniejszeniem niebezpiecznej kwasowości
poziomy. Veloysn w naturalny sposób impregnuje i wzmacnia uszczelki oraz poprawia ich elastyczność
zapobiegają wyciekom i przedłużają ich żywotność.
Poprawa Ochrony i smarności Redukcja hałasu i wibracji poprawa zmiany biegów poprawia kompresję
Zmniejsza zużycie oleju zwiększa moment obrotowy zmniejsza zużycie paliwa wspomaga czystość i
rewitalizuje uszczelnienia
Sposób użycia: Dokładnie wstrząśnij przed otwarciem. Dodaj 200ml do 4-6L dowolnego oleju silnikowego i
200 ml do 2-3 l oleju do ręcznej skrzyni biegów lub oleju do mechanizmu różnicowego (tylko bez LSD). Nieodpowiednie dla
Motocykle 4T z mokrym sprzęgłem, skrzynie automatyczne lub CVT
WYNIKI TESTÓW JEDNEGO Z POJAZDÓW ROZWOJOWYCH
2018 Mustang 5.0 z dolotem JLT. Pojazd ten został wybrany ze względu na nieodłączne wyzwania związane ze smarowaniem, m.in
wymagających oleju o niskiej lepkości 5W20. Problemy te nasilają się jeszcze bardziej w wyniku tuningu silnika
wymagania wobec oleju gospodarza.
Zużycie paliwa, moc silnika i przyspieszenie zostały zbadane przed i po w tych samych warunkach,
łącznie z temperaturą otoczenia. W pojeździe zastosowano przez cały czas to samo paliwo z pompy o liczbie RON 98.
Poprawa zużycia paliwa
Przejechanie identycznej trasy o długości 44 km ze stałym tempomatem i zerowym hamowaniem. Pomiary zużycia paliwa były
wykonane na dystansie 22,9 km i 44 km, zarówno z Velosynem, jak i bez niego.
Przed - 22,9 km 8,8 l, 44 km 8,6 l Po - 22,9 km 8,5 l (poprawa o 0,3), 44 km 8,4 l (poprawa o 0,2)
Zwiększanie przyspieszenia za pomocą GPS — 80–180 km/h (5. bieg)
Przyspieszenie testowano przed i po użyciu GPS Race Logic oraz na tym samym odcinku toru pod nim
warunki. Test przeprowadzono na 5. biegu w zakresie 80-180 km/h, z wyłączoną kontrolą trakcji.
Test mocy silnika na hamowni
Przed 470 KM przy 7200 obr./min. Po 481 KM przy 7200 obr./min. Zysk o 11 KM w szczycie i 20 Nm w zakresie.
Największy wzrost momentu obrotowego wypadł 20 nm przy 4000 obr./min. Istotna była także poprawa dźwięku silnika.
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Kurier : | od 19,99 zł |
ORLEN Paczka : | od 11,99 zł |
Odbiór w sklepie Oil Spa : | od 0,00 zł |