Xado EX120 do silników benzynowych i LPG 9ml blister
Indeks katalogowy: Xad000363
Opis
Rewitalizant (dodatek) EX120 do silników benzynowych i gazowych.
Wzmocniony rewitalizator. Przeznaczony do ochrony przed zużyciem i regeneracji silników benzynowych i gazowych, w tym silników z silnikiem i turbodoładowaniem.
Tworzy cermetalową powłokę na powierzchniach par ciernych (części silnika przywracają ich geometrię). W rezultacie zaktualizowana jednostka przewyższa nową pod względem właściwości użytkowych i gwarantuje, że będzie działać 2-4 razy dłużej.
Przywraca i chroni przed zużyciem części cierne grupy cylinder-tłok, mechanizm korbowy i mechanizmy dystrybucji gazu
Znacząco zmniejsza zużycie paliwa (do 30% na biegu jałowym)
Zwiększa ciśnienie oleju w układzie do wartości nominalnej
Wyrównuje i zwiększa kompresję w cylindrach
Zwiększa moc silnika, poprawia reakcję przepustnicy
Zmniejsza poziom hałasu i wibracji o 10 razy
Przedłuża żywotność jednostek o 2-3 razy
Chroni silnik przed negatywnymi skutkami „zimnego startu”
Poprawia osiągi silnika po 50-100 km
Umożliwia pracę silnika w przypadku awaryjnego wycieku oleju do 300 km
REVITALIZANT® o podwyższonej skuteczności przy stężeniu substancji czynnej 120% w porównaniu do klasycznych produktów w tubie. Dzięki ulepszonej formule i wzmocnionemu działaniu mają ulepszone właściwości ochronne i regenerujące.
Podanie
Obróbka silnika odbywa się w trzech etapach:
I etap: Dodać zawartość rurki do szyjki wlewu oleju rozgrzanego do temperatury roboczej silnika. Uruchom silnik i pozwól mu pracować na biegu jałowym przez 5-10 minut.
II etap: prowadzony w tej samej kolejności po 100-250 km biegu.
III etap : prowadzony w tej samej kolejności po 100-250 km biegu.
Uwagi
Przetwarzanie uważa się za zakończone po co najmniej 1500 km biegu.
Nie zaleca się wymiany oleju przed końcem.
Możliwa obróbka na biegu jałowym (4 godziny - odpowiednik 200 km biegu).
Nowe silniki można traktować z przebiegiem do 20 000 km za jednym razem.
Zaleca się obróbkę silników po remoncie w zwykły sposób w trzech etapach.
Traktowanie silników LPG jest podobne do silników benzynowych.
Na każdym działającym mechanizmie tworzy się ochronna powłoka cermetalowa, jednak jeśli mechanizm (silnik) jest w stanie krytycznym (100% zużycia), uszkodzone części należy wymienić.
Objętość układu olejowego silnika, l. | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
---|---|---|---|
Liczba probówek (9 ml), szt. | 3 | 6 | dziewięć |
Schemat przetwarzania według etapów | 1 + 1 + 1 | 2 + 2 + 2 | 3 + 3 + 3 |
Liczba rurek do nowych silników | 2 | 4 | 6 |
tuba w blistrze 9 ml, artykuł XA 10335
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Kurier : | od 19,99 zł |
Odbiór w sklepie Oil Spa : | od 0,00 zł |
ORLEN Paczka : | od 12,99 zł |