Xado Moto żel saszetka 4,5ml XA10009
XA10009
Indeks katalogowy: Xad000039
Opis
MOTO rewitalizant
Przeznaczony do rekonstrukcyjnego remontu i ochrony przed zużyciem elementów silników mototechniki o objętości do 1000 cm3.
Stosuje się do motorowerów, motocykli, sań motorowych, wodnej techniki i sprzętu domowego (kosiarek do trawy, pił benzynowych i in.). Zabezpiecza potrójny efekt — remont, ochronę i oszczędność.
Odbudowuje cylindry, likwiduje rysy i drasniecia.
Powieksza kompresje w cylindrach.
Chroni elementy trace sie przed zuzyciem.
Zmniejsza zuzycie paliwa.
Zwieksza moc silnika nawet do 100 %.
Przedluza sprawnosc eksploatacyjna dwu–, a nawet czterokrotnie.
Obniza ilosc substancji szkodliwych w spalinach.
Zmniejsza szum i wibracje.
STOSOWANIE
Obróbka silnika przy wykorzystaniu rewitalizanta w saszetkach wykonuje się w 3 etapach. Wykorzystując aerosol — 2 etapy.
Dla silników z połączonym systemem paliwowym i systemem smarowania (mieszankowe):
1 etap: zawartość 1 pakietu (połowę pojemnika) wprowadzić (rozpylać 10–15 s) w pełny zbiornik paliwowy. (Zawartość pakietu poprzednio można rozcieńczyć w oleju lub benzynie przy temperaturze powyżej 20 °C). Uruchomić silnik i utrzymać na przez 2 minuty na wolnych
obrotach. Eksploatować w normalny sposób.
2 etap: po zużyciu całości paliwa w zbiorniku wykonać jw.
3 etap: przeprowadza się tylko z wykorzystaniem żelu-rewitalizanta w saszetkach
i również jak pkt.1.
Dla silników z rozdzielnym systemem paliwowym i systemem smarowania.
1 etap: nagrzać silnik do roboczej temperatury. Zawartość 1 saszetki (połowy pojemnika) wprowadzić (rozpylać 10–15 s) w otwór wlewu oleju. Uruchomić silnik i utrzymać na wolnych obrotach przez 2 minuty.
Eksploatować w normalny sposób.
2 etap: przeprowadzać po 150–250 km przebiegu motocykla lub po 4 godzinach pracy silnika analogicznie do pkt.1.
3 etap: przeprowadzać tylko z wykorzystaniem żelu-rewitalizanta w saszetkach po 150–250 km przebiegu po drugim etapie identycznie jak wyżej.
UWAGI
- Zestaw jest jednakowo efektywny dla dwu- lub czterosuwowych silników.
- Obróbkę uznajemy za zakończoną po przebiegu nie mniej jak 1500 km lub 20 godzin pracy silnika.
- W czterosuwowych silnikach wykonanie wymiany oleju na początku obróbki nie jest koniecznie.
- Przy objętości silnika wyżej 1000 cm3 należy podwoić ilość.
Zobacz także
Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...
Kondycjoner metali do przekładni mechanicznych, skrzyń manualnych, mostów
Xad000103
Preparat uszczelniający wycieki oleju, regeneruje elementy gumowe w silniku.
Kle000016
Olej Przekładniowy Pro Gear GL5 75w85 1L
Pen000069
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Kurier : | od 19,99 zł |
ORLEN Paczka : | od 11,99 zł |
Odbiór w sklepie Oil Spa : | od 0,00 zł |