Amsoil Break-in Oil BRK SAE 30 1QT
BRK 1QT
Indeks katalogowy: Ams000064
- Dostępność: Dostępne ( 13 szt. )
- Dostawa: od 12,99 zł (ORLEN Paczka)
- Lepkość:
- Pojemność:
- Producent:
- Waga opakowania [kg]:
- 1
Opis
Amsoil Break-in Oil BRK SAE 30 1QT
Olej AMSOIL Break-In Oil to olej SAE 30 opracowany bez modyfikatorów tarcia, aby umożliwić szybkie i wydajne osadzanie pierścieni tłokowych w nowych i przebudowywanych silnikach wyścigowych o wysokiej wydajności. Zawiera cynk i fosfor przeciwzużyciowe dodatki chroniące krzywki, popychacze i wahacze w krytycznym okresie docierania, kiedy zużycie jest największe, a zwiększona wytrzymałość powłoki chroni tłoczysko i łożyska główne przed uszkodzeniem. Olej do docierania AMSOIL został opracowany w celu zwiększenia kompresji, mocy i momentu obrotowego w celu uzyskania maksymalnej wydajności silnika.
Szybko osadza pierścienie tłokowe
Zwiększona zawartość cynku i fosforu chroni przed zużyciem
Maksymalizuje kompresję i moc
Szybko osadza pierścienie
Głównym celem podczas docierania silnika jest osadzenie pierścieni na ścianie cylindra. Prawidłowo osadzone pierścienie zwiększają kompresję, co skutkuje maksymalną mocą; zmniejszają zużycie oleju i zapobiegają przedostawaniu się gorących spalin do skrzyni korbowej. Jednak aby to osiągnąć, olej musi umożliwiać występowanie prawidłowego poziomu „kontrolowanego zużycia” między stykami ściana cylindra / pierścień, przy jednoczesnym zachowaniu ochrony przed zużyciem innych krytycznych części silnika. Niedostateczne docieranie pozostawia szczyty na ścianie cylindra, które uniemożliwiają osadzenie pierścieni. Tymczasem głębsze doliny pozwalają na gromadzenie się nadmiaru oleju i spalanie podczas spalania, zwiększając zużycie oleju. Zbyt duże zużycie powoduje oszklenie cylindra w wyniku „przetaczania się” szczytów do dolin i uniemożliwia gromadzenie się oleju i odpowiednie smarowanie ścianki cylindra.
Formuła oleju AMSOIL Break-In bez modyfikatorów tarcia pozwala na częściowe spłaszczenie ostrych wierzchołków na świeżo naostrzonych ścianach cylindra (rys. 1). Rezultatem jest większa powierzchnia, na której mogą osadzić się pierścienie, umożliwiając utworzenie dynamicznego uszczelnienia, które zwiększa kompresję, moc i moment obrotowy (rys. 2).
Chroni krytyczne części przed zużyciem
Nowe wałki rozrządu i popychacze z płaskimi popychaczami nie są sezonowane ani łamane i muszą być poddawane cyklom cieplnym, aby uzyskać odpowiednią twardość. W okresie docierania elementy te są podatne na przyspieszone zużycie, ponieważ są smarowane rozbryzgowo, w przeciwieństwie do innych części silnika, które są smarowane ciśnieniowo. AMSOIL Break-In Oil zawiera wysokie poziomy dodatków cynku i fosforu (ZDDP), które zapewniają ochronę przeciwzużyciową wymaganą w tym krytycznym okresie.
Zwiększona wytrzymałość filmu
Wysokowydajne i wyścigowe silniki często wykorzystują części zamienne zaprojektowane w celu zwiększenia momentu obrotowego i mocy. Dodatkowe naprężenie może spowodować przerwanie filmu olejowego odpowiedzialnego za zapobieganie szkodliwemu kontaktowi metalu z metalem na pręcie i łożyskach głównych. Oleje bazowe zawarte w AMSOIL Break-In Oil zapewniają zwiększoną wytrzymałość filmu olejowego, chroniąc łożyska przed zużyciem.
APLIKACJE
Olej AMSOIL Break-In Oil jest przeznaczony do efektywnego docierania do wysokowydajnych i wyścigowych silników wymagających oleju SAE 30, pomagając zmaksymalizować kompresję, moc i moment obrotowy.
ZALECENIA
Należy postępować zgodnie z zaleceniami konstruktora lub producenta silnika, jeśli są dostępne. Okres docierania nie powinien przekraczać 1000 mil. Gdy silnik jest nowy, otwory wydechowe będą miały dużą powierzchnię pozostałości oleju (rys. 3). Gdy pierścienie zaczynają się osadzać, przepływa mniej oleju, a obszar pozostałości oleju zaczyna się kurczyć (Rys. 4). Gdy pierścienie są całkowicie osadzone i szczelnie przylegają do ścian cylindra, nie będzie widocznych pozostałości oleju. Inne popularne metody określania, czy pierścienie są osadzone, obejmują wykonanie testu szczelności lub pomiary mocy w czasie. Czas docierania różni się w zależności od silnika. Następnie spuść i napełnij silnik wysokowydajnym olejem syntetycznym AMSOIL, który spełnia wymagania konstruktora lub producenta.
Cechy
Lepkość: | |
Pojemność: | |
Producent: | |
Waga opakowania [kg]: |
|
Zobacz także
Klienci, którzy kupili ten produkt kupili również...
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Kurier : | od 19,99 zł |
Odbiór w sklepie Oil Spa : | od 0,00 zł |
ORLEN Paczka : | od 12,99 zł |